Djevojka koja je slijedila svoje snove.

0

Zovem se Hašarić Dženana. Iz Banovića sam, Tuzlanski kanton. Od samog rođenja 1997. godine, kao prije vremena rođenoj bebi, sa 6 mjeseci i 10 dana dodijeljen mi je stalni pratioc kroz život, CEREBRALNA PARALIZA. Na početku do godinu dana starosti nije bila toliko vidljiva, da će vremenom početi biti sve izraženija. Dan za danom nikad nije bio isti, od vježbanja, terapija, mnogih operacija, kojim ni sama više ne znam broj. A prva od tih je bila operacija prepona i tetiva sa 3 godine starosti 2000.godine na UKC Tuzla. Poslije te operacije, ja sam prohodala samostalno ali malo nestabilno, bez pomagala. 2003. upisujem osnovnu školu JU.OŠ. "Grivice Banovići". U petom razredu 2008. godine, dolazim u situaciju da moram operisati oba koljena, izvaditi patele zbog njihove dislociranosti. Gdje mene ta operacija dovodi tada u nesamostalan hod, i evo u januaru će 15 punih godina kako ne hodam samostalno. 2011. završavam osnovnu i upisujem srednju Ekonomsku školu u Banovićima, smjer finansijsko računovodstveni. 2015. završavam i upisujem Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu, DL student,Visoka poslovna škola. 

Moja mama i babo su od prvog dana mog života, moja stalna podrška. Ali mama je bila ta koja me je vodila, dovodila, čekala, bila sa mnom svih ovih godina, a 17 godina mog školavanja. Tokom mog studiranja, od 2015. do 2020. smo boravile kod moje tetke, mamine sestre, na Dobrinji 2 uz privremene boravke. Studij je bio koncipiran na način da jedna sedmica u mjesecu bude inclass, u prostorijama na fakultetu, a preostale 3 sedmice online i tako cijeli semestar. Prve i druge godine studija 2015/16 i 2016/17 .raspored predavanja i vježbi je bio dosta drugačiji od planiranog studija DL sistemom kako sam gore i napisala. Zbog potrebe i prirode gradiva koje se prelazilo u prvoj i drugoj godini fakulteta, gdje su većinom bili zadaci na Finansijama,Ekonomici preduzeća, Statistici, Računovodstvu itd.gdje su većinom matematičke radnje na predmetima, neke vježbe i nejasnoće nije bilo moguće savladati preko  online platforme i moralo se dolaziti na predavanja i vježbe da bi se "oči u oči" s profesorom/icom lakše skontalo i na kraju položilo. Tako da su meni ti odlasci na vježbe u prvoj i drugoj godini fakulteta tražili odlaske svaki drugi ili treći dan iz Banovića, u Sarajevo. Često se znalo dešavati da odmah nakon vježbi ili predavanja krenemo opet za Banoviće i da ne ostajemo na konaku. Itako godinu ipo do dvije, mimo one stalne sedmice inclass. Ali kada nešto voliš izdrži se sve. Već u 3.godini, I ciklusa studija je bilo onako kako i jeste određeno programom i rasporedom studiranja DL sistemom: pet sedmica po semestru, po 7 dana. I nisu bili potrebni dodatni dolasci na vježbe i predavanja. Prva, peta, osma, dvanaesta i petnaesta sedmica semestra su bile inclass, a ostale online. 2018. godine, u julu dobijam svoju prvu diplomu, diplomu Bachelora poslovanja. Te iste godine u Oktobru upisujem master studij, smjer Menadžment informacione tehnologije, gdje sam 22.septembra 2020.godine magistrirala, putem online platforme, jer situacija sa koronom nije dozvoljavala odbrane na fakultetu. Snijeg, kiša, paraliza i invalidska kolica, moju mamu i mene nisu spriječila da dobijem svoju diplomu Magistra menadžmenta informacionih tehnologija, Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu, koji je među 5 % najboljih fakulteta u svijetu. Želim da poručim mladim osobama sa invaliditetom da ne odustaju od svojih zacrtanih ciljeva, sve se može postići ako imaju dobru podršku, jaku volju i dovoljno snage za ono što žele u životu.

Mr.menadžmenta Hašarić Dženana




Tags

Objavi komentar

0Primjedbe
Objavi komentar (0)